Monday, November 2, 2009

The Hulk..

Hushh..buat pertama kalinya aku nampak dengan mata kepalaku sendiri Abang ****N menjadi 'the hulk'..aku rasa kalau die bleh tukar warna hijau..dh lama agaknya die bertukar..sedang aku dan anum sibuk membelek-belek entri razman yang lawak cm nk mati 2..tibe-tibe..SENTAP!!!!

Abang ****N tibe-tibe bertukar manjadi hijau..aku dan anum berpandangan sesama sendiri..matanye seperti mahu tersembul keluar..urat-uratnya juga turut menjerit-menjerit mahu turut serta keluar..kami kehairanan..terbantut seketika untuk meneruskan bacaan kami di blog kain buruk td..CUAK KOT!!!

kami bermonolog di dalam hati:

"pehal mamat nie???"

"gila ke apa pak cik nie??"

" ko nie dh kenapa??"

"die nie cm nk mkn aku je.."

disebabkan kami nie hanya trainee..tidak terdaya rasanya untuk meluahkan kata-kata yang terbuku di hati ini..bimbang esok kami tidak akan ke pejabat lagi..

so..
kami berdua hanya mampu melihat dan terus memerhati gerak geri Abang ****N td..bukan gerak geri gasing..takut-takut die pergi membunuh diri..

tp..
die sedang duduk di tempatnya sendiri..tanpa menjelaskan apa-apa kepada kami..
membuatkan kami terus tertanya-tanya di dalam hati..

apa yang pasti..
biarkan die bersendiri..
mencari ketenangan yang hakiki..


xoxo~athcomel

7 Comments:

  1. Joe Jambul said...
    haha, ko ni lawak la as... abg marah bukan sbb ape... En Jamal ko tuh, bila abg belek2 surat nie td, ade signature dia, teringt plak abg kt dia.. bile teringat dia tuh, abg teringt plak hr sabtu hr tuh... ko tau as, mase kt sane hr tuh abg dh bertukar jadi udang bakar dh, merah2 muka abg... pastu en jamal ko tuh bley plak senyum je tengok.. aku nie dh berpeluh basah banjir satu flat tuh angkat kotak2 dr neraka tuh, tapi dia skit pn tk endah.. last2 bley plak anak dia kacau2 ktrg, ko tau getah posmen tak? ha! sakit hati tak kalo ko bygkan anak dia main lastik2 ktorg yg tgh penat naik turun tangga? aku rse mcm nak genggam je kepala anak dia then pijak2 pastu baling dr atas ke bawah flat tuh..! bru puas ht aku... pastu as... ktorg nie dh pengsan, siap tdor2 lagi kt tangga tuh kepenatan disebabkan aprtment en nasri yg tkde swimming pool tuh, rupenye tkde letrik!! kepanasan tahap dewa dah time tuh.. aku rse cm nk telanjang pn ade.. seb bek kak lynn ko tak meneruskan niat dia nk pkai bikini je.. kalo tak terbeliak mata abg2 lori yg kusut lg tk hnsem tuh... ha as, tgh2 kepenatan ktorg tuh ko tau ape en jamal buat? ooww sukati dia je makan tgh hari berdua2an ngan anak dia! Sell Fish betul! dahla tk tolong, pastu makan sndiri, then time ktorg wat keje dia leh senyum2 je, ape dia ingt senyuman dia tu leh wat ktorg bertenaga ke?????????? SAKIT HATI K!!!!!!!!! abg rse mcm nak nari2 je kat situ smbil nyanyi lagu TAMPARAN WANITA!! agak2 boleh byg kan x? ha... dapat tamparan aku ni bru bercop skit pipi en jamal tuh.. tp abg rse sia2 je abg tampar, mst tk nmpk ape2 cop pon kt muke dia.. ko paham ape y abg mksd kan kan? kalo ko tk phm ko try tampar en jamal sndiri.. nanti ko pahamla... k as, abg nk wat keje lg nie.. bye!
    Pemaaf said...
    haha..xpe2..ak maafkan..ko x tau ke..die mmg mcm 2..aku pon kadang2 bengang ngan die..oppsss..salah..bkn kadang2..tp selalu k..die 2 cm xde perasaan kn..dh la x pnh nk belanja ktorg..dth office senang lenang je..syok gle die bc surat khabar..dr pg smpi la ke petang..ntah ap yg die bc pon ak x tau..agaknye die salin balik 1 surat khabar 2 kot..dh la..mls nk igt kat die..bye!!!
    Joe Jambul said...
    masalahnye as, yg plg abg bengang, ade ke dia petik name Faizal mase kak azni tanye sape nak ikut pegi Bt Berugi hr sabtu hr tuh.. tak pasal2 je budak Faizal tuh kene ikut... berpeluh2 aku tgk baju dia.. kalau perah kat dlm baldi ckup buat 1bulan mandi tau.. abg jo backup2 Faizal ni ko jgn ingt lain plak as... abg bukan gay ok! tapi Faizal tuh mmg hensem.. ;)
    Pika pika pikachu said...
    haha..sengal siot..senget pon ad ko nie..i choose..TATONAH!!!!haha..
    akuyangmasihterkejut said...
    pg td aku da kne skali kot..

    tp dia maen2 je..

    cm bese la ayt aku cm las week..

    org yg btnye : anum p pandan ble..?

    aku : nk bpe helai..? nk wt nasi lemak ke..serai nk x..??

    org yg btnye n yg mndngr : (ktwe cm nk pch prot..tmsok abg jo skali)

    harini...

    abg jo : anum, p pndan kol bpe?

    aku : nk soh amek serai ke..? (muke ceria d pg hri..)

    abg jo : ko wt lawak ek??? (dgn muke ketat tnpe sengeh2 cm bese)

    aku : (tkjut n naseb baek x btukar jd binatang bname beruk..tkot kot org mrh..n plg benci kalo org mrh kte sesuke ati dia..) sori2..kte xtau la nk p kol bpe..da siap sume doc kte p la..(muke serba slh smbil mnyembunyikan muke d sebalik monitor kerana ktakotan melihat muke serius abg jo..)

    abg jo : (ktawe mlihat muke ktakutan aku..) tau ko takot..(smbil ketawe keriangan)

    aku : hampeh tol abg jo ni..

    bpe jam kmudian..

    aku xtau ape yg di perkatakan oleh kak uda n abg jo smpai abg jo tbe2 naek angin..

    aku n as yg x bslh ni mnjd serba slh..n masih xtau adekah kami bslh dlm hal ni n ape kah kesalahan kami sehingga d perlakukan sebegini rupe..(muke abg jo serius ble tgk ktorg..) CUAKKK..

    d sbb kejadian sebentar td, aku n as x bckp2 dgn abg jo..tbe2 ktorg mnjd bisu walaupon sebenar nye cm nk pch perut bace entri razman yg sengal..

    *** aku yang x mengerti ***
    Razman said...
    uishh..gle dasyat komen lg pnjg dr entri..haha..maen r bkak blog kat opis..kntoi ngan bos tgh mngutuk die bru tau..
    athcomel said...
    haha..diorand nie mmg suke meluahkan isi hati diorang kat sini..ak pon tepaksa layan kn je..haha

Post a Comment