Saturday, October 31, 2009

Hari yang membosankan..

Erm..
actually kn..xde idea pon nk tulis ap sekarang nie..
tp still rs cm nk tulis sumthing..

berada di office pada hari sabtu adalah 1 perkara dan perbuatan yang sgt membosankan..
BOSAN!!!!!!
someone please ask me out dis weekend..
dun like to be alone..really really hate dis situation..
kalau duduk umh sorg2..
kena report polis x?sebab takut pencuri masuk rumah..
hahaha..

my housemate,Fatimah Jasni and Hasfida Halim sudah terbang ke bumi kenyalang..
it's KUCHING!!!!
ber holiday dengan sangat sangat gumbira..

"mari kita..mari kita..mari kita tepuk tangan sama-sama..kita menari sambil langkah goyang kaki..goyang kanan goyang kiri..hooray..hooray..hip hip hooray..hooray hooray hooray..bergembira..lalalalalala~~~"

SHOOOTTT!!!!jelesnya..
tp..xpe..lgpon aku kje ari nie..
di maafkan..hehe..
klu tidak..
maybe sekarang nie aku sedang syok bergambar di langit yang membiru bersama-sama awan yang memutih..
agak-agak bleh shooting untuk cte dragon ball x???
AWAN TERBANG..

i'm getting crazy right now..
hahahahaha..
ini la akibatnya bila fikiran dh bercelaru dan x dapat berfikir secara rasional..
merepek yang bukan-bukan..

smlm syok aku tdo kat bilik kak susun..
tilam yg sangat empuk membuatkan aku lena diulit mimpi..
tp aku mimpi ap ek..
aku rasa cm mimpi hantu..
hantu tue ajak aku kawin..
x sempat aku nk jwb "BLEH BLAH LA KO..ADE HATI NK KAWIN NGAN AKU!!"
suddenly..
timah call me..
before aku pick up the call n see the clock..
masih terngiang-ngiang lagi conversation aku ngan hantu td..
"APA KO INGAT HANTU XDE HATI KE??KLU X..CMNE HANTU DPT ANK??"
dalam hati aku..apa aku peduli..dia hantu je pon..xde kaitan ngan aku..

back to topic asal..
it's already 6.45 am..
aaa..
i have 15 minutes more before prepare myself to go work..
but it's ok..
kita tolong org..nti org tolong kita balik..
dat's my prinsip..
timah tertinggal ic..
so..she can not fly wit da rest..
kesian kn..
now..maybe she already there..
amek tiket flight pkul 11.45..
sampai jugak die kat kuching..
she was very excited yesterday..
hopefully..they enjoy their trip..
dun forget aaa..
OLE-OLE for me..hehe..

ala..x tau nk cte ap lg..
masih lg bosan..
jap lg la pk nk tulis ap lg..
nk surf internet jap..
tgk ap yg menarik..
bye..see yaaa..=)

xoxo~athcomel

0 Comments:

Post a Comment